InsaneSim

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Elina - 8 juli 2013 22:45

Hej allesammans, har varit bortrest de senaste veckorna och därför har jag inte kunnat blogga men nu blir det fart igen! Tack för alla fina kommentarer, det sporrar en att fortsätta ännu mer! 


Här kommer en liten uppdatering av barnen som fötts fram till arvingen. Eftersom det tillslut krävdes väldigt många barn för att få arvingen så bestämde jag mig för att bara lägga ut barnen. Men i nästa inlägg fortsätter PGC:n i sin vanliga historieform igen. 


Evy - Fel anlag


Ruby - Fel anlag


Sienna - Fel anlag


Florence - Fel anlag


Willow - Fel anlag


Esme - Fel anlag


Arcadia - Fel anlag


Karma - Fel anlag


Velvet - Fel anlag


Venus - Fel anlag


Phelia - Fel anlag


Hazel - Fel anlag


Gaia - Fel anlag


Beau - Fel anlag


Georgia - RÄTT ANLAG!!!


Eliah efter sina 33 barn... Ja ni läste rätt, 33 BARN tog det för mig att få arvingen!!!!! Ni kan kanske förstå att jag blev lite less där ett tag. Men när väl arvingen var född fortsatte vardagen som vanligt i familjen Essex.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Elina och är 20 år, har spelat The Sims i ungefär 10 av dem.

Här publicerar jag historier, tips, nedladdningar samt annat smått och gott!

Kontakt: insanesim@live.se

Sök i bloggen

Translate my blog here!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Arkiv

Fler bra sims bloggar

Copyright

Ⓒ 2013 InsaneSim

 

All kopiering av bloggens material är strängt förbjudet! Alla bilder och texter är skapade av mig om inte annat anges.


Ovido - Quiz & Flashcards